torsdag 15. desember 2011

Besøk og kos

Det er en sliten Gro som blogger i dag. Etter jobb ble det flere timer med "ladding" på sofaen for om mulig få litt energi igjen. Kan ikke skryte på meg at det funka så veldig, men litt bedre ble det da.

I valpekassen mangler det dog ikke energi! De blir stadig mer mobile. Da jeg la meg i går, så hadde jeg stor underholdning av å se på Lillebror som så ut til å ha en liten treningsrunde for seg selv mens de andre sov; det var rundt kantene i kassen, over og mellom søsken.
Det blir virkelig  liv i leiren når mamma Mazie kommer opp i kassen. Da er det full spurt til "matfatet" og den motoriske utviklinga er merkbar fra morgen til kveld.

"Tante" Tone har vært på besøk og hilst på valpene:





Og så kom Fagerlund's Gårdsbutikk med valpepakker på døra i kveld; det kaller jeg service!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar