lørdag 3. desember 2011

Ny blogg for Cocker Rebel

Hjemmesiden har ikke blitt oppdatert på et år fordi jeg mangler programmet som var på den gamle laptopen. Har lenge fundert på om jeg skal kjøpe det igjen, men tror jeg er kommet til at det gjør jeg ikke. Det betyr at hjemmesiden ikke blir oppdatert mer, men ligger der til abonnenmentet går ut. Da vil også mailadressen gro@cockerrebel.com bli ubrukelig.
Ikke bare mangler jeg oppdateringsverktøyet, men Blogtown er også historie. Så da blir det blog her i stedet. Kanskje like greit, det.

B-gjengen er nå 6 dager gamle.
Ikke noe i veien med matlysten! Lillebror har kravlet ser helt til topps for å finne den beste puppen.
Minni ligger nest ytterst til høyre med "sløyfe" på halerota.

Etter mat er det godt med en hvil:


Fra venstre: Loppa, Mandarin  som begynner å få tegningene frem, Minni, så sett ovenfra er det Lillebror, Guttis og Prikkeline.
Litt størrelsesforskjell på de to guttene!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar