onsdag 14. desember 2011

Bilder, hjertesukk og glede.



I dag har jeg bladd gjennom en haug med agilitykritikker for å finne ut om jeg husket rett og at Mazie har 3 napp i ag og 2 i hopp. Joda, jeg fant kritikkene som beviste at jeg har rett. På Dogweb ligger det bare 2 +2 av en eller annen grunn. Det bør vel holde at jeg selv har kritikkene, skulle jeg tro.

Nye opprykksregler  - eller heller tilbake til de gamle- betyr at Mazie er i klasse 3 i agility og bare mangler 1 napp i hopp. 
Jeg har fundert på om jeg egentlig klarer rent fysisk å få trent nok til at det er vits å fortsette med agility, men nå må jeg jo nesten prøve i alle fall en sesong til for å se hvordan det går. Kanskje det kan bli et agility-cert? Det hadde vært moro.

Så over til valpebilder:


Loppa koser seg:

Mandarin på ustøe bein, men det går stadig framover.


Åpne øyne og små spaserturer, nå er det gøy!

Jeg merker at jeg er en smule påvirket av sms-ing og facebooks begrensede plass til statusskriving. Nå når jeg har sjansen til å skrive så mye jeg vil, så er det vanskelig å kvitte seg med den knappe stilen. Det liker jeg ikke!  I alle år har jeg vært relativt flink til å uttrykke meg skriftlig, så det er en nedtur at jeg sliter med å kvitte meg med tanken på å si mest mulig med færrest mulig ord.
Jeg får trene!




1 kommentar:

  1. Herlig med valpebilder. Får ikke nok av det. Kjempeartig at dere har rykket opp i ag-en. Dere må nok bare fortsette du og Mazie.Du får bare trene, Gro, både med ag-en og skrivinga. Du har jo masse på hjertet, så det burde ikke være så vanskelig...! :D)

    SvarSlett