onsdag 14. desember 2011

Grøt og hilsing.


Jeg har undervisningsfritt på onsdager, så også i dag, men har likevel vært på jobb etter skoletid i dag. I morgen er det julegrøt på skolen, og for at det skal bli det, så må noen gjøre visse forberedelser. De forberedelsene er det Karina og jeg som tar oss av i år. Så håper vi at grøten vil smake for både små og store.


Dagens valpenytt:

Lillebror har vært ute i den store stueverden en tur i dag. Han fikk hilse på storgutta som snarest :

"Næmmen, den der er jo for liten til å leke med", sier Sir Toby etter å å lukta grundig på den lille tassen.


Boogi undersøker Lillebror, og jeg regner med at han tenker noe slikt som "Jeg vet nok at du blir en sånn en plagsom sak som henger i ørene, men foreløpig er du ok."


Mazie synes det er greit at jeg tar en valp med meg og at de andre hundene snuser på valpen da, men hun vil ikke ha noe av at de kommer opp på loftet. Der vil hun råde grunnen alene!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar