tirsdag 6. desember 2011

Prikkeline og Guttis

Jeg hadde en tanke om å blogge litt hver dag nå fremover, men jeg vet ikke om dette kan godtas som mandagsblogg siden klokka har passert midnatt?


Første bilde er av Guttis, den største og kraftigste av dem alle. Fødselsvekt 345 g, i dag 570 gram.
Jeg lurte ei stund på om det kunne være tan ute og gikk her, men brunskjæret har forsvunnet.


Så er det Prikkeline, ei fin lita frøken:

Hun veide 266 gram da hun ble født, og i dag 430 gram.

Jeg hadde tenkt å prøve å få tatt hodebilder av alle før jeg la ut andre bilder, men jeg kan ikke motstå dette beviset på god matlyst:

Magens eier er Prikkeline :-)

Ikke rart Mazie er konstant sulten slik som de spiser. Runde og gode er de, alle som en -og det er jo bra.

I morgen blir det hodebilder av Lillebror og Mandarin, og litt mer tekst enn det ble i dag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar