tirsdag 6. desember 2011

Mandarin og Lillebror

Først ut i dag er Mandarin; nå kan vi se tegningene begynner å komme:


Hun er ikke så lang som hun ser ut her hvor hun ligger og strekker seg med beina rett bakover.

Etter maten ble underlaget i valpekassa byttet, og mens de alt var ute av kassa, så tok jeg noen flere bilder:
Hodebilde av Mandarin. Det begynner å bli litt farge i ansiktet også :-)

Og så er det Lillebror sin tur til å være fotomodell. Først et hodebilde:


Lillebror er et lite sjarmtroll, må bare innrømme at jeg er litt ekstra svak for denne gutten. Sprek er han også, var nesten oppe på alle fire i dag.  Stamtavlenavn Cocker Rebels Blue Ferrari datt ned i hodet på meg....de neste ukene vil vise om det kommer til å passe. Eller blir det Bright Smiles Ahead?
Navn er gøy!


Noen av dere lurer kanskje på hvorfor jeg gir navn til valpene, de kommer jo til å få nytt navn hos sine nye eiere. Vel, jeg får ikke til å bruke et nummer på dem, så derfor. I tillegg liker jeg å prøve å finne et navn jeg synes passer.
Stamtavlenavn er enda mere gøy å finne på, og jeg har mange forslag på blokka. Navnet skal ikke bare klinge bra, det skal passe også.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar